مرجع کامل فایلهای لایه باز آگهی ترحیم ،برچسب عرقیات

پاورپوینت آشنایی با نژادهای خرگوش 37 اسلاید


پاورپوینت آشنایی با نژادهای خرگوش 37 اسلاید

پاورپوینت آشنایی با نژادهای خرگوش 37 اسلاید

 

اسلاید اول :

•آشنایی با نژادهای خرگوش

در دنیا گونه‌ها و نژادهای مختلفی از خرگوش‌های موجود است که از نظر رنگ، اندازه و پوشش متفاوت هستند. معمولاً نژاد خرگوش برای صاحبینی اهمیت دارد که خرگوش‌هایشان را به نمایش می‌گذارند.

 

اسلاید دوم :

•آشنایی با نژادهای خرگوش

در دنیا گونه‌ها و نژادهای مختلفی از خرگوش‌های موجود است که از نظر رنگ، اندازه و پوشش متفاوت هستند. معمولاً نژادخرگوشبرای صاحبینی اهمیت دارد که خرگوش‌هایشان را به نمایش می‌گذارند؛ در حالی‌که یک فرد معمولی ممکن است فقط به سایز و پوشش موی متفاوت توجه کند.هرکدام از نژادهای خرگوش مشخصات و ویژگی‌های مختص به خود را دارند.

گوش‌های برخی از آنان صاف و ایستاده و برخی آویزان است. بعضی رفتارهای خاصی دارند مانند: تمایل به نوازش شدن و یا نیاز به فعالیت و بازی کردن مداوم. بنابراین بسیار مهم است که نژاد خرگوش خود را بشناسید و قبل از قبول سرپرستی حیوان، با آن آشنا شده باشید.

 

اسلاید 5 :

•آشنایی با نژادهای خرگوش

در نظر داشته باشید که خرگوشی که از فروشگاه حیوانات خانگی می‌گیرید الزاماً از نژاد خالص نیست و این امر نباید مانع شما برای به سرپرستی گرفتن خرگوش مورد علاقه‌تان گردد.

خرگوش‌ها در سایزهای متفاوتی وجود دارند از نوع خرگوش کوتوله که وزن آن کمتر از 1 کیلوگرم است گرفته تا نژادهای بزرگ و غول‌پیکری که وزن آنها به 7.5 کیلوگرم هم می‌رسند.

پوشش آنها از نظر رنگ متفاوت است و در رنگ‌های سفید، قهوه‌ای، خاکستری، مشکی هستند و بلندی پوشش کرکی آنها از کوتاه تا بلند متفاوت است. توجه داشته باشید که هرچه پوشش موی آنها بلندتر باشد بیشتر به مراقبت و پیرایش روزانه نیاز دارند.

 

 

اسلاید 7 :

•معرفی خلاصه‌ای از دیگر نژادهای خرگوش
خرگوش نژاد آلاسکایی (Alaskan)

•2.7 تا کمتر از 4 کیلوگرم وزن

•مشکی

•پوشش موی ضخیم

•خاستگاه آنها آلمان است


مبلغ قابل پرداخت 25,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۳               تعداد بازدید : 213

در صورت مشکل در فایلها با این جیمیل تماس بگیرید فایل دوباره ارسال می گردد Soultan1323@gmail.com

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما