مرجع کامل فایلهای لایه باز آگهی ترحیم ،برچسب عرقیات

پاورپوینت در مورد اسبها 36 اسلاید در قالب پاورپوینت قابل ویرایش


پاورپوینت در مورد اسبها 36 اسلاید در قالب پاورپوینت قابل ویرایش

 

بخشی از متن فایل پاورپوینت :

بیشاز۳۰۰نژاداسبدرجهان

بایددانستکه اسبهابیشاز۳۰۰نژاددرجهانیافتمیشوند.کهبرخیازایننژادهابومیومربوطبهمناطقکوچکنیزمیباشند.

نژاداسبهایرایجومحبوبدرایرانعبارتهستند.ازاسبکرد،اسباصیلایران)عربایرانی(،اسبخزری،اسبهایدرهشورمیباشند.

•اسبکرد

•اسبخزری

•اسبدره شور

•۲۰۵عدداستخواندارند

در مطالعات شما در مورد اسب استخوانبندیاسبها ایندامهادرکلطبق۳نوععملکرددربدنأنهادارند.عملکرداهرمی،عملکردذخیرهموادمعدنی وهمچنینمعدنتشکیلگلوبولهایقرمز.و۵نوعاستخوانکهشاملاستخوانهایبلند،استخوانهایکوتاه، استخوانهایتخت، استخوانهایغیرمعمولاستخوانکنجدیورباطها.

•همایستادههمدرازکشمیتوانندبخوابند

مورد دیگری در تحقیق در مورد اسب، اسبها می توانند در حالت ایستاده بخوابند. زیرا "ساختار ایستاده ماندن" در پاها، اجازه می دهد تا عضلات بدون شل شدن و افتادن استراحت کنند. اسبها ممکن است هر روز از چهار تا پانزده ساعت در روز در حالت ایستاده استراحت و از چند دقیقه تا چند ساعت دراز بکشند.

•بزرگترینچشمهادرپستاندارانرادارند

یکی از بزرگترین چشمان در پستانداران را دارا میباشند. (جایگاه نخست مختص به گوزن میباشد). قطر چشمان اسب ها حدود ۵۱ میلیمتر میباشند

•بعلتقرارگیریچشمدردوطرفسرآنهاقادربدیدن۳۶۰هستند

چشم هایی که طرفین سرشان قرار دارد. به جای اینکه در جلو قرار داشته باشند مانند ما انسانها باشد. این اسب را قادر می سازد تا دید تقریبا 360 درجه داشته باشد.

با این حال ، به دلیل اینکه شبکیه چشم آنها بسیار بزرگ است ، اسب ها دید محیطی بسیار خوبی دارند. چرخش ظریف سر به اسب اجازه می دهد تا روی یک شیء تمرکز کند.

•سرعتبه۵۰کیلومتردرساعتمیرسد(درمسابقاتثبترکوردتا۹۰کیلومتردرساعتدارند)

در راستای تحقیقات در مورد اسب باید بدانید انسانها می توانند راه بروند ، پرش کنند و بدوند. اما باچهارپا، اسبها می توانند به طرق متفاوتی حرکت کنند که به آنها یورتمه می گویند. بسته به سرعت لازم برای حرکت، آنها به طور طبیعی قدم می زنند. یورتمه با سرعت بیشتر از قدم زدن چهار نعل می شوند.

 

و چهار نعل تاخت دویدن. بستگی به نیاز اسب برای حرکت، یکی از حالت های بالا اتفاق می افتد. هر یورتمه ای یک الگوی مشخص دارد که یک یا چند شکل در یک زمان از زمین بلند شدن چهارپای اسب با ریتم خاص میباشد. سرعت متوسط اسب های بین ۵۰ تا ۶۰ کیلیومتر میباشد.اما رکورد جهانی تا ۹۰ کیلومتر در ساعت میباشد.


مبلغ قابل پرداخت 25,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۳               تعداد بازدید : 581

در صورت مشکل در فایلها با این جیمیل تماس بگیرید فایل دوباره ارسال می گردد Soultan1323@gmail.com

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما