مرجع کامل فایلهای لایه باز آگهی ترحیم ،برچسب عرقیات

پاورپوینت حقایقی خارق العاده و باورنکردنی درباره فیل ها


پاورپوینت حقایقی خارق العاده و باورنکردنی درباره فیل ها

پاورپوینت حقایقی خارق العاده و باورنکردنی درباره فیل ها

تعداد اسلاید 28 اسلاید در قالب پاورپوینت و قابل ویرایش

در قالب پاورپوینت قابل ویرایش

 

اسلاید 2 :

حقایقی درباره فیل ها وجود دارد که شاید تابحال نشنیده باشید آیا می دانستید فیل در کل شبانه روز فقط 2 تا 3 ساعت می خوابد و تا 70 سال عمر می کند؟

 

 

اسلاید 4 :

  • در مورد فیل ها چه می دانید؟


کره خاکی زمین مامن و محل زندگی تعداد زیادی از موجودات ریز و بزرگی است که شاید تا به حال برخی از آنها را از نزدیک مشاهده نکرده ایم و تنها نام آنها را شنیده ایم و به میزان کافی با آنها آشنا نیستم و با وجود آنکه در قرن بیست و یکم و میلادی در حال زندگی هستیم شاید حتی برخی از آنها نیز توسط دانشمندان و محققان شناخته نشده مانده اند.

 

 

اسلاید 6 :

با این حال در میان غول پیکرترین حیوانات زنده بر روی سطح خشکی، می توان به فیل ها اشاره کرد که این حیوانات از گذشته بسیار دور تا هم اکنون در نزد انسان ها بودند و توانسته اند به خوبی ایفای نقش نمایند و در کنار انسان ها در زمینه های مختلف کمک نمایند.

 

 

اسلاید 9 :

  • وزن عاج فیل ها چندکیلو است؟

همان گونه که گفته شد و خودتان مستحضر هستید، فیل ها یکی از غولپیکر ترین حیوانات کره زمین هستند که بطور کلی غولپیکرترین حیوانات در سطح خشکی می باشند.

از این رو این حیوانات سنگین وزن دارای عاج های سنگین وزنی هستند که گاها تنها وزن عاج این حیوانات می تواند از مرز 200 کیلوگرم نیز عبور کند.

 

اسلاید 11 :

  • وزن و قد بزرگترین فیل جهان؟

بزگترین فیل جهان یک فیل آفریقایی است که 12.24 تنی است که سنگین وزن ترین حیوان جهان شناخته شده است و از قد و ارتفاع حدودا 14 متری نیز بهرمند بود که در نوع خود کاملا خاص، بی نظیر و شگفت انگیز می باشد.

همچنین جالب است بدانید که فیل ها دارای بیش از 40 هزار تکه عضله هستند!!!

 

 

اسلاید 12 :

  • طول عمر فیل ها چند سال است؟

بر خلاف برخی اعتقادات که حاکی از این هستند فیل ها بنابر وزن زیاد خود ممکن است نسبت به حیوانات دیگر زودتر از بین بروند، جالب است بدانید که طول عمر فیل ها در شرایط مناسب چیزی بین 60 الی 70 سال می باشد که این آمار و ارقام نسبت به حیوانات دیگر بسیار بیشتر است.

 

 

 

 

 


مبلغ واقعی 25,000 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 12,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۳               تعداد بازدید : 501

در صورت مشکل در فایلها با این جیمیل تماس بگیرید فایل دوباره ارسال می گردد Soultan1323@gmail.com

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما