مرجع کامل فایلهای لایه باز آگهی ترحیم ،برچسب عرقیات

پاورپوینت درباره رشد از سه تا هفت سالگی مربوط به روانشناسی رشد


پاورپوینت درباره رشد از سه تا هفت سالگی مربوط به روانشناسی رشد

توضیحات :

پاورپوینت بسیار زیبا دارای 44 اسلاید می باشد رشد ازسه تا هفت سالگی مربوط به روانشناسی رشد

فهرست مطالب مهم :

رشد جسمی

رشد حرکتی

رشد شناختی

رشد گویایی

برخی عوامل موثر در رشد گویایی

زبان و تفکر

محتوای سخن گویی

رشد اجتماعی

رشد عاطفی

تاثیر کودکستان در سازگاری عاطفی کودک

قسمتهایی از متن :

رشد جسمی سریع کودک،کودک را برای تجربه و یادگیری بیشتر آماده می کند و بتدریج که بزرگتر می شود و به شبکه پیچیده تری از تجارب دست می یابد؛از حواس خود هرچه بیشتر استفاده می کند و باکمک راه رفتن با محیطی گسترده و متنوع رو به رو می شود.

رشد دندان ها و اهمیت دندان های شیری:دندان های شیری میان دو تا سه سالگی تکمیل می شود و کودک را در استفاده از غذای بزرگسالان هرچه بیشتر یاری می دهد.اولین دندان دائمی که آن را«آسیای شش سالگی»می نامند

رشد جسمی

در این دوره می روید و پس از آن دندان های شیری بتدریج ریخته،جای خود را به دندان های دائمی می دهد.میزان مقاومت و مصونیت کودکان نسبت به پوسیدگی و دیگر بیماری های دندانی بستگی به نوع تغذیه،وضع بدنی و حتی ویژگی های ارثی کودکان دارد.

آموزش بهداشت دهان و دندان:آموزش بهداشت و دهان به کودکان و ایجاد عادت های قوی برای پاکیزگی و جلوگیری از آلودگی دهان و دندان،پایه گذار سلامت عمومی کودک است.

رشد حرکتی

حدود سه سالگی،قدرت به کارگرفتن موثر اشیا به وجود می آید.در این هنگام،قدرت تجسم و تخیل کودک بیشتر می شود و دیگر در موقع بازی کردن با مکعب های چوبی،مانند دوسالگی آنها را بی هدف به این طرف و آن طرف نمی اندازد،بلکه این قطعات را به شکلهای مختلف روی هم چیده و از آنها خانه و برج می سازد یا با پشت سرهم قرار دادن آنها،قطار درست می کند.

کودک در این سن بسیار فعال و پرجنب و جوش است و از فعالیت لذت می برد.بدن او بسیار انعطاف پذیر و برای بازی و فعالیت آماده اس


مبلغ قابل پرداخت 21,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 380

در صورت مشکل در فایلها با این جیمیل تماس بگیرید فایل دوباره ارسال می گردد Soultan1323@gmail.com

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما