پاورپوینت تجارت الکترونیکی دارای 122 اسلاید
دارای 122 اسلاید همراه با تصاویر و نمودارها
فهرست مطالب مهم
.1تعريف تجارت الكترونيكي (EC) و توصيف دستههاي مختلف آن
.2توصيف و بحث در مورد محتوا و چارچوب كاري تجارت الكترونيكي
.3توصيف انواع اصلي تراكنشهاي تجارت الكترونيكي
.4توصيف انقلاب ديجيتال به عنوان محركي براي تجارت الكترونيكي
.5محيط كسب و كار به عنوان محركي براي تجارت الكترونيكي
.6توصيف برخي مدلهاي كسب و كار تجارت الكترونيكي
.7توصيف مزاياي تجارت الكترونيكي براي سازمانها، مصرفكنندگان و جامعه
.8توصيف محدوديتهاي الكترونيكي
.9توصيف تأثير تجارت الكترونيكي بر سازمانها براي پاسخگويي به فشارهاي محيطي
.10توصيف شبكههاي اجتماعي و كسب و كار
قسمتی از متن :
•تجارت، خرید و فروش کالا و کسب ثروت زیاد نیست؛ بلکه تجارت به معنای بدست آوردن انسانهاست.
•کسی تاجر بزرگی است که انسانهای زیادی را برای خودش بدست آورده باشد {منظور قلبها و اندیشههای ایشان است}، این انسانها میتوانند از کارمندان تا مردم عادی و مشتریانش باشند، او زمانی مردِ ثروتمندی است که حتی در زمان سختی نیز تنها نباشد و انسانهای بدست آوردهاش او را از تنهایی در بیاورند.
• شکاف تنهایی انسان با پول و قدرت و این چنین مصنوعاتی پر نمیشود بلکه با انسان بودن و در کنار انسانها بودن و داشتن اعتماد انسانها به یکدیگر است که قابل پر شدن است، در حقیقت انسانها اگر همدیگر را داشته باشند شکاف تنهاییشان کوچکتر است
و...