پیوند ها
پاورپوینت بازارایابی اینترنتی در 26 اسلاید مربروطه به رشته مهندسی فناوری اطلاعات مفید برای سایر رشته ها
بازاریابی یامارکتینگ(بهانگلیسی:(Marketing:بازاریابی به عنوان فرایندی مدیریتی -اجتماعی تعریف میشود که بوسیلهٔ آن افراد و گروهها از طریق تولید و مبادلهٔ کالا با یکدیگر، به امر تأمین نیازها و خواستههای خود اقدام میکنند. برای روشن شدن این تعریف باید بدواً اصطلاحات مهمنیاز،خواسته،تقاضا،کالا،مبادله،معاملهوبازاررا بررسی کرد.(شامل 26 اسلاید )
دارای تاریخچه
کارکرد بازاریابی
تفاوت بازاریابی با فروش
بازاریابی صنعتی ومصرفی
و...
مبلغ قابل پرداخت 18,000 تومان