مرجع کامل فایلهای لایه باز آگهی ترحیم ،برچسب عرقیات

پاورپوینت بهروری (نیروی انسانی) 39 اسلاید


پاورپوینت بهروری (نیروی انسانی) 39 اسلاید

توضیحات :

دارای 39 اسلاید همراه با تصاویذ ونمودارها

بخشی از متن :

موضوع بهره وری موضوع کوچک ، بی ارزش و گذرایی نیست که بتوان به سادگی از آن گذشت و حتی شاید این تحقیق ها هم ذره ای از این امر خطیر را بازگو نکند ، ولی قدم برداشتن در این راه خود گام مؤثری در ادامه آن می باشد.

ورودبه عصرجديد عصرفراصنعتي، عصراطلاعات عصر فراملي وارتباطات نتيجه رشدوارتقاءبهره وري است كه نمونه هاي بارزآناستفاده بيشترازاتوماسيون كاربردرباتهادرتوليددركنارسيستمهاي مديريتي نوين مي باشد.

تنهادرطول 15سال اخيرافزايش بهره وري درسطح جهان 45برابرشده است.

تلاش برايبهبودبهرهوري تلاش برايزندگيبهترافرادجامعه است .

تلاش براي بهبود و استفاده مؤثر و كارآمد از منابع گوناگون چون نيروي كار سرمايه، مواد، انرژي و اطلاعات، هدف تمامي مديران سازمانهاي اقتصادي و واحدهاي توليدي صنعتي و مؤسسات خدماتي مي باشد. وجود ساختار سازماني مناسب، روشهاي اجرائي كارآمد، تجهيزات و ابزار كار سالم، فضاي كار متعادل و از همه مهمتر نيروي انساني واجد صلاحيت و شايسته از ضرورياتي مي باشند كه براي نيل به بهره وري مطلوب بايد مورد توجه مديران قرار گيرد. مشاركت كاركنان در امور و تلاشهاي هوشيارانه و آگاهانه آنان همراه با انضباط كاري مي تواند بر ميزان بهره وري و تعمير براي بهبود بهره وري بويژه در يك محيط متلاطم و توأم با ناامني تأثير گذارد. روح فرهنگ بهبود بهره وريبايد در كالبد سازمان دميده شود كه در آن مياننيرويانساني هسته مركزي را تشكيلمي دهد.

 

بهبود بهره وری موضوعی بوده است که از ابتدای تاریخ بشر و در کلیه نظامهای سیاسی و اقتصادی مطرح بوده است.اما تحقیق در مورد چگونگی افزایش بهره وری بطور سیستماتیک و در چهارچوب مباحث علمی تحلیلی از حدود ۲۰۰ سال پیش به این طرف بطور جدی مورد توجه اندیشمندان قرار گرفته است.

 

واژه « بهره وری» ریاضیدان و اقتصادان فرانسوي نخستین بار بوسیله فرانسوا کنه بکار برده شد.

«کنه» با طرح جدول اقتصادی ،

**اقتدار هر دولتی را منوط به افزایش بهره وری در بخش کشاورزی می دانست.**


مبلغ قابل پرداخت 18,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 266

در صورت مشکل در فایلها با این جیمیل تماس بگیرید فایل دوباره ارسال می گردد Soultan1323@gmail.com

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما